általános javítási feltételek

  • Javításaink nem egységárasak!
    A javítási költséget a ráfordított munkaidő (megkezdett óra), a felhasznált alkatrész ára és a kiszállási díj összege határozza meg. Ez vonatkozik helyszíni javításokra is, ahol semmiféle szorzót nem alkalmazunk.
  • Egy munkára egy kiszállási díjat számolunk.
    Abban az esetben is, ha a munka elvégzése többszöri kiszállást tesz szükségessé.
  • Az ügyfél kérésére, a javítási költségtől függetlenül is árajánlatot adunk.
  • Szakembereink nem csupán az ügyfél által jelzett hibát javítják meg, hiszen a cél az eszköz funkcióinak 100%-os helyreállítása. Árajánlatunk választható alternatívaként tartalmazza a javasolt egyéb beavatkozások költségeit is.
  • Ha a jelzett hiba tesztjeink során nem jelentkezik, ill.elutasított árajánlatok esetében bevizsgálási díjat számlázunk. (Amennyiben a hiba később mégis jelentkezne, a bevizsgálási díjat a javítási költségből levonjuk.)
  • A javítás ideje átlagosan 1-2 nap, ez alól kivételt képeznek hiányzó és átmenetileg nehezen beszerezhető alkatrészek által érintett esetek.
  • Szervízben javított készülék elkészültéről minden esetben értesítjük. Elkészült, de el nem vitt készülékek tárolásáért díjat nem számolunk, viszont az ügyfél értesítése utáni 90. napot követően értékesítjük, az eladási árból költségeinket levonjuk.
  • Ellenőrizze, hogy a javításra leadott készülék munkalapján minden átadott tartozék szerepeljen és a hiba leírása a lehető legpontosabb legyen!
  • Elvégzett munkánkra és a felhasznált alkatrészekre 6 hónap garanciát vállalunk. Ez a garancia kizárólag az eredeti hibát elhárító munkára és ezzel összefüggésben beépített alkatrészre érvényes.
  • A javítás megrendelésével Ön elfogadja "általános javítási feltételeinket".